Kako shujšati 10 kilogramov s tremi preprostimi nasveti?

Kako shujšati 10 kilogramov in več? Vprašanje za milijon €, ki si ga velikokrat zastavi ogromno število posameznikov, ki se spopada z neželenimi maščobnimi oblogami okoli trebuha ali drugega predela telesa, kjer si teh zalog ne želi. Če se soočaš z omenjenim problemom sej je potrebno vrniti na osnove, ki zagotavljajo rezultate. 

Na vprašanje kako shujšati 10 kilogramov ti lahko odgovorim na več načinov. Ampak v kolikor se tega problema ne lotiš na začetku in želiš preskočiti osnove, ti že sedaj lahko obljubim, da bo katerikoli načrt obsojen na propad.

Zaradi želje po izgubi maščob in napačnimi osnovami, danes bereš ta članek. In če sva iskrena, je problem z odvečnimi kilogrami postal neznosen, zato si tudi želiš nasvetov, ki sledijo.

Če zvenim nesramno se opravičujem, moj namen vsekakor ni tak. Bi ti pa rad pomagal in te razveselil, da je izguba maščob lahko enostaven proces, če se ga lotiš pravilno.

Kateri so glavni razlogi za neuspeh težko rečem, se pa večina posameznikov, ki me kontaktira za nasvet, spopada s slednjimi problemi:

  • pomanjkanje motivacije,
  • nepravilna izbira hranil in neprimerno zastavljeni jedilniki ali
  • napačna izbira vadbe.

Da se takšni problemi pojavljajo je popolnoma razumljivo. Ob navalu informacij, ki nam jih danes ponujajo »strokovnjaki«, tiskani mediji in dostopu informacij na internetu, hitro pride do zmede in napačnega razumevanja.

Da se enkrat za vselej znebiš te zmede in začneš izgubljati tiste neželene maščobne obloge, sem pripravil 3 preproste nasvete, ki zagotavljajo primerne temelje za izgubo tistih 10 kilogramov ali več. 

kako-shujšati-10-kg

Nasvet #1: Kako shujšati 10 kilogramov? Zastavi si realne in merljive cilje.

Verjamem, da si večina rezultate želi doseči kar se da najhitreje. Obstaja vrsto diet, ki zagotavlja neverjetne rezultate kot je izguba 10 ali več kilogramov v 14 dneh in podobno. Žal so posledice sledenju takšnim “magičnim” dietam lahko veliko hujše, kot če se lotimo izgube kilogramov s pravilnimi temelji.

Realnost je žal takšna, da za zdravo hujšanje potrebujemo nekaj časa. Odvisno seveda od števila kilogramov, ki jih želimo izgubiti. Če te zanima kako shujšati 10 kg in več, potem se zavedaj, da jih lahko izgubiš v 45 dneh in ne v 14-ih. 

Zastavi si realen končen cilj in čas v katerem želiš ta cilj doseči. Ko so dolgoročni cilji zastavljeni, je potrebno doreči še, kaj si želimo doseči v mesecu dni ali manj. Samo tako lahko dobimo vpogled v dosežene rezultate. Če govoriva o realnih in merljivih ciljih je zelo pomembno, da si jih zastaviš iskreno. Konec koncev, goljufaš vedno le sebe in na koncu smo nesrečni prav mi.

“Tja kamor usmerimo našo pozornost, sledi tudi telo.”

Nasvet #2: V svoj jedilnik dodaj večjo količino beljakovin

Kadarkoli se pridružim pogovoru na temo kako shujšati 10 kilogramov in več, opažam eno veliko težavo.

Pomanjkanje beljakovin!

V današnjem načinu prehranjevanja na beljakovine radi pozabljamo. Ali je razlog v tem, da je virov beljakovin v osnovi premalo ali pa je razlog v tem, da ljudje nanje preprosto pozabimo.

Zakaj so beljakovine pomembne?

Beljakovine so osnovi gradnik vsake celice in brez njih, naše telo ne deluje optimalno. V svetu industrijsko predelane hrane je uživanje beljakovin še toliko bolj pomembno, saj nam omogočajo da ohranjamo največjega porabnika energije v telesu, naše mišice.

Beljakovine pa niso pomembne le za ohranjanje mišic. Po novejših raziskavah beljakovine zaužite skupaj z OH delno znižujejo glikemični indeks vnesene hrane. Zaradi svojih lastnosti se v telesu razgrajujejo dlje, kar pospešuje metabolizem in ustvarja hormonsko ravnovesje pomembno za hujšanje in oblikovanje telesa.

Če na kratko povzamem. Na tvojem krožniku naj bo od danes naprej več beljakovin. Samo tako lahko učinkovito nahraniš svoje telo. Beljakovine so ključ do uspeha.

kako shujšati 10 kilogramov

 

Nasvet #3: Vadba naj temelji na anaerobni mišični aktivaciji

Kot rečeno je napačna izbira vadbe lahko velik vzrok, zakaj ne dosegaš želenih rezultatov. Vsekakor je vsaka zvrst vadbe zaželena, saj ob tem porabimo določeno količino energije. Vendar tukaj si zato, ker si želiš učinkovitih rezultatov v najkrajšem možnem času.

Za hitrejšo izgubo maščob in oblikovanje telesa je priporočljiva vadba z utežmi ali lastno telesno težo. Pri vadbi želimo povzročiti čim več fiziološkega stresa, ker ob tem porabimo več energije, hkrati pa v zelo hitrem času povzročimo dovolj mikro-poškodb, da mišica lahko intenzivno raste.

Kako shujšati 10 kilogramov

V kolikor obiskuješ fitnes, svoj trening prilagodi tako, da izvedeš manj ponovitev z večjimi obremenitvami, s čim manj pavzami med serijami. Lahko si organiziraš tudi krožni trening, sestavljen predvsem iz kompleksnih vaj kot so mrtvi dvig, počep, vzgibi, itd.

V kolikor treniraš z lastno težo lahko vadbo izvedeš na enak način, s poudarkom na pravilno izvedbo vaj. Pomembno, da vaje izvajaš počasi in mišicam zagotoviš daljše obdobje stresa. Primer izvedbe sklec: 1 sekundo dvigujemo svojo težo, 4 sekunde spuščamo težo.

“Brez muje se še čevelj ne obuje. Pregovor, ki drži v vseh pogledih našega življenja.”

Torej, sedaj veš kako shujšati 10 kilogramov. Verjetno se strinjaš, da so nasveti za začetek popolnoma preprosti. Lahko ti povem, da tudi samo upoštevanje nasvetov ni tako komplicirano kot si ljudje predstavljamo. Ob upoštevanju samo enega nasveta, kaj šele vseh treh, lahko dosežeš zavidljive rezultate.

DELI MODROSTI 🙂