Kako v prazničnih dneh preprečiti nabiranje kilogramov?

Tako ženske kot tudi moški se tekom prazničnih dni velikokrat pregrešijo glede prehrane in vadbe, vendar si v prazničnih dneh ponavadi vsi želijo, da bi preprečili nabiranje dodatnih kilogramov in nadaljevali, kjer so končali. Si morda tudi ti to želiš? Potem nič ne odlašaj in kar danes naredi prvi korak.

Pripravil sem ti nekaj nasvetov, kako preprečiti nabiranje dodatnih kilogramov in jih nekaj celo v tako kratkem času izgubiti. Preveri tudi dodatni namig, posebej za ženske in moške

Za izgubo kilogramov v najhitrejšem času je najboljša kombinacija kardio vadbe in HIIT vadbe. Kako ju najbolje kombinirati, bom razkril v nadaljevanju. Seveda je pomembno, da se v tem času poskusiš brzdati pri nezdravi prehrani in zaužiješ dovolj vode. Poskrbi, da bodo prekrški sledili dobremu treningu. Konec koncev, si je nagrado potrebno zaslužiti. 

kako preprečiti nabiranje dodatnih kilogramov

Foto: http://lewisturco.typepad.com/poetics/2012/12/xmas-workout-plan.html

Kako preprečiti nabiranje dodatnih kilogramov z HIIT?

HIIT je ena izmed boljših vadb, ki jo moramo izvajati kadar želimo pokuriti čimveč v najkrajšem možnem času. Za najboljši učinek je potrebno to vadbo izvajati 3-4 krat na teden po 20-40 minut.

Kako izgleda ta vadba? Gre za izmenjavo intervalov, in sicer visoko ter nizko intenzivnih. Vadba lahko traja od 4 do 30 minut. Ravno zaradi tega, ker so intervali kratki in intenzivni, prihaja do večjega kurjenja maščob. Ni pa primerno za zdravljenje debelosti ali za tiste, ki želijo zgolj pridobiti na mišični masi.

Prav posebne formule, ki bi veljala pri tej vadbi, ni. Vse je odvisno od tega, kako pogosto in intenzivno se že zdaj ukvarjaš z vadbo. Na splošno velja razmerje 2:1, kar pomeni dva visoko (npr. 30 do 40 sekund hitrega teka) in en nizko (npr. 15 do 20 sekund hoje) intenzivni interval.

kako preprečiti nabiranje dodatnih kilogramov

Foto: Made by silly me 😉

Poleg HIIT za hitrejše kurjenje maščob zraven na tedenski urnik vključimo še kardio vadbo. O njej sem se že razpisal, ko sem jo primerjal s treningom z utežmi (klikni tu >>). Priporočam, da kardio vadbi v kombinaciji s HIIT posvetiš do 45 minut, in to dva- ali trikrat na teden. Izbereš lahko med svojo najljubšo dejavnostjo. Ali je to tek, plavanje, aerobiko, hojo … karkoli te osrečuje.

Seveda je res, da kurjenje maščob pri kardio vadbah ni tako intenzivno kot pri HIIT vadbah, vendar le-teh ne moremo izvajati vseh dni v tednu. Ravno zato je takrat, kadar želimo pokuriti čim več kalorij v najkrajšem možnem času, dobro kombinirati oba načina vadbe.

Dodaten namig za ženske:

Vem, da v predprazničnem času ženske rade posegate po takšnih in drugačnih dietah, vendar ti to vsekakor odsvetujem, če se o tem ne informiraš dobro. Če boš namreč kar naenkrat manj ali skoraj nič pojedla, se bo upočasnil tvoj metabolizem, kar bo priložnost za tvojega skritega sovražnika, tako imenovano visceralno maščobo, ki povzroča pivski trebušček. Raje izberi kombinacijo zdrave, uravnotežene prehrane in vadbe, saj bodo rezultati boljši.

” V kolikor se zavedaš, da bo dnevu sledila kakšna pregreha, poskrbi da si jo resnično zaslužiš!”

Dodaten namig za moške:

Ne pozabi v HIIT vadbo vključiti tudi uteži. Vadba z utežmi namreč ne prispeva zgolj k oblikovanju mišic, ampak tudi k boljši razgradnji glukoze v telesu, kar posledično pomeni, da se shrani manj maščobe.

Kakšen se ti zdi moj predlog za hitro kurjenje maščob do novega leta? Si pripravljen/a v novo leto vstopiti z najboljšo postavo? Vesel bo tvojega komentarja, kako se boš lotil/a vadbe.