Resnično….7 Živil, ki Pospeši Hujšanje in Upočasni Staranje

Nihče si ne želi hitro postarati in umreti mlad. Če ste stari preko 30 let in si želite ohraniti mladosten videz, z lepimi nohti, lasmi in kožo, potem vam bodo spodaj našteta živila pri tem pomagala. Našteta živila vsebujejo nekatere najmočnejše antioksidante proti staranju organizma. Živila bodo dopolnila vaš vir zdravih hranil in vas hkrati pomladila.

Živila, ki jih lahko vključite na svoj dnevni jedilnik

Živilo #1 :Olivno Olje– Ne samo, da mono-nasičene maščobne kisline v olivnem olju ščitijo vaše arterije, srce in pomagajo pri procesu hujšanja.  Olivno olje vsebuje tudi močan antioksidant imenovan polifenol. Omenjen antioksidant naj bi preprečeval mnogo bolezni, ki jih povezujejo z procesom staranja. Priporočen dnevni vnos bi bile dve jušni žlici. Lahko ga zaužijete na solati ali kar na žlico (pripravite si kozarec vode za poplaknit). Uporabljajte hladno stiskano deviško olivno olje.

Živilo #2: Rdeče Vino– resnično, kozarec rdečega vina dnevno ima lahko močan vpliv na vaše zdravje, saj vsebuje velike količine resveratrola. Ta unikaten antioksidant vam lahko pomaga  v boju z diabetesom, srčnim težavam  in starostno izgubo spomina. Kot omenjeno, kozarec dobrega rdečega, zvečer pred spanjem nobenemu ne škodi. Ampak resnično samo kozarec. 🙂

7 živil, ki pospeši hujšanje in upočasni staranje

Foto: Flickr

Živilo #3: Fižol– že dolgo služi kot odličen vir beljakovin in ogljikovih hidratov v enem živilu, malokdo pa se zaveda, da beljakovine v fižolu vsebujejo unikatne aminokisline, ki zgostijo in učvrstijo vaše lasne celice. Moški se bomo tega veselili, saj na ta način lahko preprečimo prezgodnje izpadanje las, ženske pa se boste kljub starosti veselile svetlih in gladkih las. Meni fižol že nekaj časa služi kot nadomestek drugih prilog pri obeh glavnih obrokih.

“Kozarec rdečega vina na dan, prežene tegobe stran.”

Živilo #4: Brazilski oreški– vsebujejo veliko minerala imenovanega selen. Omenjen mineral igra pomembno vlogo pri produkciji močnega antioksidanta imenovanega glutation, ki preprečuje staranje kože, zmanjšuje nivo stresa, čisti jetra in ledvica in podpira naš imunski sistem.  Že samo 2 oreščka dnevno bosta dovolj, da aktivirate proces proti staranju. Še ena skrivnost za moško populacijo. Če si želite nekaj več vzdržljivosti pri posteljnih užitkih jih zaužijte 30-45 minute pred akcijo. 🙂

antioksidanti v brazilskih oreščkih

Foto: Flickr

Živilo #5: Paradižnik– vsebuje veliko likopena, ki dokazano pomaga pri delovanje srca in vzdrževanju nivoja zdravega holesterola v procesu staranja. Prav tako deluje kot naravna zaščita proti soncu. Tako kožo kljub »bombandiranju« sončnih žarkov v poletnih časih ohranimo mladostno in jo zaščitimo pred škodljivimi UV žarki.

Živilo #6: Maline in Borovnice– jagodičevje od nekdaj velja za najboljši vir sadja, saj poleg nizke vsebnosti fruktoze vsebujejo tudi antioksidante, ki preprečujejo vnetja in oksidativni stres. Kožne gubice bodo nastajale počasneje, vaša koža bo videti mlajša. Samo ena skodelica omenjenih jagod vsebuje več ustreznih hranil, kot 10 skodelic preostalega sadja. V kolikor ste v procesu hujšanja in se sadju ne želite odpovedati so maline in borovnice prava izbira.

“Z pravilnim izborom živil lahko preprečimo marsikatero bolezensko stanje.”

Živilo #7: Jajca– popolno živilo, ki je zaradi vsebnosti holesterola in nepopolnih raziskav na slabem glasu, vsebujejo veliko biotina in železa. Biotin in železo spodbujata regeneracijo kože in las. Le zakaj so včasih jajca uporabili kot masko za lase. Poleg naštetega so jajca res odličen vir beljakovin in zdravih maščob, ki jih potrebuje vsak organizem v procesu hujšanja. Vključite jajca v svojo prehrano in navdušeni boste nad rezultati. Če vas zanima koliko jih jaz pojem dnevno? 4-5 brez kakršnih koli težav.

antioksidanti

Foto: Flickr

Poleg vitaminov in mineralov, ki jih vsebujejo zgornja živila, ne pozabite tudi na preostala živila, ki so ključnega pomena pri pomladitvi vašega telesa.  V kolikor boste izgubili nekaj kilogramov, preprečili vnetja in se znebili oksidativnega stresa, sem prepričan v vašo mlajšo podobo.

V komentar napišite, katerega izmed naštetih živil boste vključili v svoj način prehranjevanja. Sem radoveden in rad primerjam različne prehranjevalne navade in okuse. Na dan z besedo.