6 vaj za uspešno telesno preobrazbo. Prvi korak na poti do želenih rezultatov

Ko se spomnim svojih začetkov oblikovanja telesa se danes primem za glavo, kolikokrat sem se tega projekta lotil. Kot mlad fant sem mislil, da bodo rezultati vidni takoj. Brez znanja in poln naivnosti sem se spustil v neznano. In kot večina sem pričakoval hitre rezultate.

Lahko si misliš, da mi nikakor ni uspevalo in danes če bi lahko ponovil vse skupaj bi se tega lotil drugače. Ja vem, danes ne bi bil kjer sem, če tega ne bi dal skozi. Bla, bla, v te stvari ravno ne verjamem, sem pa prepričan, da pri svoji telesni preobrazbi nisem vztrajal zaradi naslednjih razlogov:

  • Pomanjkanju motivacije
  • Napačni interpretaciji rezultatov
  • Nepravilno izvedenem treningu

Obsojen na poraz sem se počutil popolnoma nemočnega in verjamem, da smo se v takšni situaciji vsaj enkrat v življenju znašli vsi, ki si želimo lepo oblikovanega telesa.

Ko sem nehal obsojati cel svet in se nehal tolažiti s tem, da sem neko čudo sveta in da samo meni mišice ne rastejo in da samo jaz ne morem pokuriti “špeha”, sem se iz napak celo nekaj naučil. Vem, sliši se klišejsko, ampak zato danes opravljam posel v katerem izredno uživam, hkrati pa pomagam tebi, če si rezultatov res želiš.

Kot rečeno, sem se svoje telesne preobrazbe lotil na drugačen način. Želel sem se znebit vseh negativnih učinkov, to pa mi je uspelo na preprost način.

 “Danes temu pravim: 14 dni do zasvojenosti.”

Da ne bo pomote, 14 dni do zasvojenosti z vadbo in telesno aktivnostjo seveda. Ko nam enkrat uspe doseči to, da vadbo in telesno aktivnost začnemo pogrešati, smo na dobri poti do uresničitve ciljev.

In ker vadba je pomemben del enačbe oblikovanja telesa, sem pripravil hiter trening in 6 vaj za uspešno telesno preobrazbo.

Brez skrbi. Vadba je primerna za vse, intenzivnost si prilagajaš na lastne telesne zmožnosti. Da pa ne bo pomote, bom uporabil skoraj da izrabljeni slovenski pregovor: “Brez muje se tudi čevelj ne obuje.”

Za oblikovanje telesa in ohranjanje trenutne telesne pripravljenosti ti ni potrebno obiskati fitnes centra. Dober in učinkovit trening lahko opraviš kjerkoli, kadarkoli. Potrebuješ le voljo in pa jasen cilj zakaj to počneš.

Vadba z lastno telesno težo se je za oblikovanje telesa in izgubo maščob že večkrat izkazala za bolj učinkovito kot obisk aerobne vadbe ali teka.

Pomembno je, da izvedemo predpisano število ponovitev, ki so navedena v spodnji tabeli. Tabelo si z enim klikom (brez vnosa elektronskega naslova) lahko preneseš na računalnik ali mobitel. Potrebno je biti vztrajen in odločen, ne glede na to koliko časa porabiš na začetku. Zapomni si, vsi smo bili nekoč začetniki.

6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

POČEP

Za krepitev spodnjega dela telesa bomo izvajali klasičen počep. Stopala so v širini ramen, hrbtenica je popolnoma ravna. S koleni ne smemo preseči konic prstov na nogi, mišice pa so ves čas napete. Poskrbimo, da pri dvigu trupa kolen nikoli popolnoma ne iztegnete.6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

SKLECE

S to vajo bomo okrepili zgornji del prsnega in ramenskega dela telesa. Poskrbite, da je kot med vašimi rokami in trupom 45°. Vajo izvedemo počasi in nadzorovano, saj si poškodb ne želimo. V kolikor je za začetek osnovna verzija pretežka, vam oporo lahko ponudijo kolena.6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

NIZKO POSTOPANJE

V športnem žargonu smo temu rekli skiping. S to vajo bomo dvignili srčni utrpi in tako poskrbeli za boljšo in hitrejšo porabo energije. Pri tej vaji čim hitreje dvigujemo stopala med tem pa poskrbimo, da je trup popolnoma raven. Za nameček dodatno stisnemo trebušne mišice.

6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

VESLANJE S POMOČJO BRISAČE

Brisača je edini pripomoček, ki ga boste v tem 14 dnevnem izzivu potrebovali. S pomočjo brisače bomo tako maksimalno aktivirali hrbtne mišice. Uležemo se ne trebuh in trup rahlo privzdignemo. Z iztegnjenimi rokami primemo brisačo in jo kar se da močno raztegnemo. Gibanje nadaljujemo tako, da brisačo približamo bradi, zadržimo sekundo in potem ponovno iztegnemo.6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

IZPADNI KORAK

Tokrat še ena vaja za lepo oblikovan spodnji del telesa. Noge postavimo v širino ramen, nato z eno nogo stopimo naprej in se spustimo. Ponovno poskrbimo, da koleno ne preseže konico prstov na nogi. Pazite na zadnje koleno, saj se ta ne sme dotakniti tal. Vajo izvajamo izmenično, enkrat z eno nogo, drugič z drugo.
6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

Foto: Formula Preoblikuj Svoje Telo

DESKA

To je statična vaja pri kateri bomo obremenili trebušne mišice. Vajo izvedemo tako, da se opremo na konice prstov in iztegnjene roke ali spodnji del rok (komolec). Boke dvignemo do te mere da trup popolnoma poravnamo in v tem položaju zadržimo.

6 vaj za uspešno telesno preobrazbo

Frekvenca treningov in število ponovitev so na voljo v tabeli, ki jo lahko preneseš z klikom tukaj. Vadba poteka po krožnem sistemu in za začetek izvedeš 2 kroga. Z napredkom, en krog dodaš in zmanjaš počitek med vajami.

Če si želiš uspešno oblikovati svoje telo ali ohraniti težko prigarane rezultate v zadnjih 6 mesecih, potem danes naredi naslednje tri korake:

  1. Povezavo deli s prijatelji
  2. Opravi svoj prvi trening. Na mojem facebook profilu, mi lahko zaupaš kako ti je šlo. 😉
  3. Nadaljuj  dan z nasmehom na obrazu, ker ti je uspel odličen trening.

Rezultati so pred vrati, samo verjeti je potrebno vase in v svoje sposobnosti. V primeru vprašanj pa veš kje me najdeš.

 

DELI MODROSTI 🙂